Összekötjük a rendszereidet

Biztosan előfordult már veled, hogy az egyik rendszerben felvitt adatokat egy másik rendszerben szeretted volna  használni és ezért kézzel kellett az egyik rendszerből a másik rendszerbe átmásolnod az adatokat. Az ilyen jellegű feladatok nagy része részben vagy teljesen kiváltható és automatizálható. Ebben tudunk neked segíteni. Felmérjük, megtervezzük és megvalósítjuk, hogy az általad használt szoftverek a lehető legjobban együttműködjenek. A rendszereid összekötésével rengeteg időt és adminisztratív munkát spórolunk meg neked és a munkatársaidnak nem beszélve a kézi adatrögzítésből eredő hiányosságokról és hibás adatbevitelből adódó károkról. 

Összekötésre alkalmas szolgáltatások és szoftverek

Projekt menedzsment, CRM és ERP rendszerek

Az ügyfélkapcsolat kezelés és a vállalatirányítás minden vállalkozás alapja. Legyen szó egy kissebb válalkozásról Excel folyamatokkal vagy akár Microsoft Dynamicról. Az igazán jó megoldások integrálódnak a céges folyamatokhoz. Ezeket kiegészíthetjük más rendszerekkel való együttműködéssel és ezáltal csökkenthetjük az adminisztratív terheket valamint kiválthatunk rengeteg manuális munkát. Ezáltal hatékonyabbá, rugalmasabbé és átláthatóbbá tehetjük a folyamatainkat.

Marketing eszközök

Minden vállalkozás valamilyen formában kapcsolatot tart az ügyfeleivel. Ezt a kapcsolattartást különböző marketing eszközök segítik mint például a MailChimp vagy az ActiveCampaign. Más rendszereket össze köthetjük ezekkel a rendszerekkel és így automatikusan kamányokat indíthatunk onnan, riportokat kérdezhetünk le vagy más adatokat érhetünk el és dolgozhatjuk fel őket.

Kommunikáció és kapcsolattartás

A kommunikáció alapvető a vállalkozások működésében. A hatékony kommunikációra számos megoldás létezik. A kommunikációs eszközöket mint például Microsoft Teams vagy Slack számtalan módon integrálhatjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a kommunikációt. Legyen szó automatikus üzenetről valamilyen fontos eseményről való automatikus értesítésről, vagy akár egy teljes chatbot szolgáltatásról, ami elláthat egyszerűbb felhasználói szupport feladatok.

Felhős szolgáltatások

A felhő alapú technológiák rohamosan terjedtek az elmúlt évtizedben. Ha egy cég nem akar lemaradni, elengedhetetlen, hogy lépést tartson a fejlődéssel.

Számlázó szoftverek

A manapság használatos számlázó rendszerek lehetőséget adnak más rendszerekkel való kapcsolódásra. Ilyen esetekben megoldható lehet a számlák tömeges importálása tetszőleges fájlból, vagy exportálása más rendszerek felé, például vállalatirányítási rendszer felé. Ha egy számla érkezett vagy került kifizetésre megoldható, hogy a rendszer tetszőleges módon például e mailben vagy SMS ben jelezzen.

 

A Kulcs-Soft megoldásait számtalan vállalat használja hazánkban, legyen szó számlázásról, tárgyi eszközök nyilvántartásáról, könyvelésről vagy bérszámfejtésről. Ezen folyamatok még teljesebbé tehetők és jobban illeszthetőek a vállalat igényeihez, ha egy integrált megoldást adnak. 

Fájlfeldolgozás

Számos olyan eset van amikor egy vállalat Excelt használ egy adott folyamatra. Legyen ez akár a szabadságok igénylése, visszajelzések gyűjtése, vagy bármilyen alkalmi folyamat vagy adatigény. Az excel mellet számos egyéb fájlformátum is jelen lehet a cég életében, mint például szöveges fájlok, Word dokumentumok, PDF fájlok. Ezen fájlok automatikus feldolgozás minden esetben lehetséges és versenyelőnyt eredményezhet a vetélytársakkal szemben. Akár egy más rendszerbe tölthetünk be adatot, ezzel megspórolva a rengeteg ismétlödő emberi munkát, vagy a manapság már fejlett gépírás és kézírás felismerési eljárásoknak köszönhetően papír alapú folyamatokat is nagyságrendekkel hatékonyabbá tehetjük.

Webshopok

Rengeteg webshop lehetőség közül válogathatunk manapság. Ezek mindegyike támogatja, hogy egy másik szoftver kapcsolódjon hozzájuk. A webshopban lévő adatok lekérdezhetőek, módosíthatóak és törlésre is van lehetőség egy másik szoftverből indítva.

Többek között az alábbi adatokat érhetjük így el:
Megoldható, hogy a webshop automatikusan küldjön adatokat egy másik rendszerben, hogy ha ott valamilyen esemény történt pl.: Új rendelés vettek fel, terméket töröltek a rendszerben vagy akár hogyha egy ügyfél módosította az adatait.

Példaként:

A WordPress – WooCommerce bővítményét a következő rendszerekkel lehet összekötni úgy, hogy mind a két irányban történjen az adatok szinkronizálása:

Íratkozz fel és értesítést kapsz a legújabb cikkeinkről és híreinkről!